Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, vult u dan ons klachtenformulier in. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u op nemen voor een vervolgafspraak. Let op! Volledig ingevuld formulier, wordt in behandeling genomen.

Komt u alstublieft niet onaangekondigd met het desbetreffende meubelstuk naar onze zaak in Geffen. Veel leveranciers hebben namelijk een mobiele service welke middels het correct invullen van het klachtenformulier in gang wordt gezet. In een dergelijke situatie komt de leverancier bij u thuis.

Kunnen wij na beoordeling van de klacht het probleem in ons eigen atelier oplossen, neemt u dan bij uw bezoek uw klachtenformulier en uw aankoopnota mee.

Indien een van onze chauffeurs het meubelstuk bij u komt afhalen, dan graag het klachtenformulier en de aankoopnota aan de chauffeur meegeven.

Hartelijk dank voor uw medewerking.
Margriet Meubelen.

www.mensvoort.info
Joomla theme by hostgator coupon